حضور مسئولان قضایی استان زنجان در مساجد برای پاسخگویی به مشکلات شهروندان 

رئیس کل دادگستری استان زنجان در ادامه دیدارهای مردمی روزهای دوشنبه در مساجد با حضور در مسجد میرزااحمد (دباغ‌ها) با نمازگزاران و اهالی دیدار کرد.
کد خبر: ۶۷۲۴۵۰
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۹ - 11June 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زنجان، حجت‌الاسلام «علی فرجی بر حق» به همراه دادستان مرکز استان و معاونین قضایی رئیس کل در دیدار مردمی که در مسجد میرزا امحد (دباغ‌ها) برگزار شد، اظهار داشت: ملاقات‌های مردمی بدون واسطه مسئولان دستگاه قضایی در سطح مساجد شهر زنجان از تاکیدات و منویات ریاست قوه قضاییه در راستای سند تحول قضایی است. 

وی افزود: از سیره رسول اکرم (ص) و ائمه اطهار (ع) مشارکت در کارهای عمومی و دیدار بدون واسطه با مردم است که مسؤولان قضایی استان در همین راستا روزهای دوشنبه هر هفته در یکی از مساجد شهر زنجان حضور یافته و با همراه کردن مسئولان شهری در صدد برطرف کردن مشکلات قضایی، حقوقی و شهری مردم و نماز گزاران هر محله هستند که قدم‌های موثری نیز برداشته شده است.

رئیس کل دادگستری استان زنجان احداث کمپ ماده 16 و جمع آوری معتادان متجاهر را از برکات همین دیدارها بیان کرد و افزود : در دیدارهای مردمی برگزار شده در مناطق مختلف شهر اکثریت مردم از وجود معتادان متجاهر و کارتن خواب‌ها در سطح شهر گله داشته که در راستای پاسخ به این مطالبه مردمی با همت مدیران استان و دستگاه قضایی و دادستان مرکز استان توانستیم مرکز کمپ ماده 16 را ایجاده کنیم و یکی از دغدغه‌های مهم مردم را برطرف کنیم. 

حجت‌الاسلام فرجی بر حق با اشاره به معضل طلاق در جامعه و جایگاه بالای خانواده در استحکام امنیت اخلاقی و روانی جامعه و تلاش دشمنان برای تخریب بنیاد خانواده افزود: دستگاه قضایی استان با توجه به اهمیت موضوع خانواده و رفع مشکلات و کاهش آمار طلاق اقدام به تاسیس مرکز شوق زندگی کرده که امیدواریم با تلاش همه دست‌اندرکاران حوزه خانواده شاهد کاهش آمار طلاق و مشکلات ناشی از این معضل اجتماعی باشیم. 

در این دیدار مسؤولان از اداره کل ثبت اسناد، ورزش و جوانان، شهرداری منطقه 3 و نیروی انتظامی نیز حضور داشتند که دستورات و پیگیری‌های لازم در راستای رفع مشکلات مردم منطقه توسط رئیس کل و دادستان مرکز استان صادر شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار